loading...
راهنمای سایت Xpango
King Misaq بازدید : 59 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

1)برای عضویت در سایت اینجا کلیک کنید

سپس در صفحه‌ی باز شده روی Register Now  کلیک کنید. فرم را تکمیل کنید و ایمیل ارسال شده را باز کرده و روی لینکی که در آن وجود دارد کلیک کنید. تمام

راستی برای اطمینان بیشتر از سایت روی گذینه یtestimonials کلیک کنید.

اینم نحوه ی نوشتن آدرستون:

پلاک : no

واحد : Unit

طبقه : Flat یا Floor

ساختمان : Bldg

کوچه : Alley

خيابان : St

خيابان بزرگ : Ave

بلوار : Blvd

ميدان : Sq

چهارراه : Cross

بعد از : After

قبل از : Before

جاده : Rd

جنوبي : South

شمالي : North

غربي : West

شرقي : East

به طور نمونه:

قاسم آباد – اندیشه 10 – پلاک 90 - طبقه 4

Floor4-No90-Andishe10-Ghasem abad

یک مثال دیگر :

خیابان رودکی - نرسیده به کوچه مرتضوی - کوچه علمداری - پلاک 12 - طبقه 2

Floor2-No12-Alamdari Alley-Before Mortazavi Ave-Roodaki Ave

نکته : برای افرادی که در ایران زندگی میکنن زیاد فرقی نمیکنه آدرس و از اول به آخر بدن یا ازآخر به اول.

 

مهم: در اونجایی که نوشته

پلاک : no

واحد : Unit

طبقه : Flat یا Floor

ساختمان : Bldg

کوچه : Alley

خيابان : St

خيابان بزرگ : Ave

بلوار : Blvd

ميدان : Sq

چهارراه : Cross

بعد از : After

قبل از : Before

جاده : Rd

جنوبي : South

شمالي : North

غربي : West

شرقي : East

به طور نمونه:

قاسم آباد – اندیشه 10 – پلاک 90 - طبقه 4

Floor4-No90-Andishe10-Ghasem abad

یک مثال دیگر :

خیابان رودکی - نرسیده به کوچه مرتضوی - کوچه علمداری - پلاک 12 - طبقه 2

Floor2-No12-Alamdari Alley-Before Mortazavi Ave-Roodaki Ave

نکته : برای افرادی که در ایران زندگی میکنن زیاد فرقی نمیکنه آدرس و از اول به آخر بدن یا ازآخر به اول.

در اونجایی که نوشتهreferral Id کد عضو گیری من یعنی 92938876 را بنویسید یا اگه خودش نوشته دست نخورده باقی بذارید.این کار باعث میشه شما عضو من بشید.بیشتر وبلاگها میگن اگه این کد رو ننویسی اصن نمیتونی عضو شی اما من راستشو میشگم ولی شما لطفا بنویسید که حداقل بشید یک عضو شده از طرف من.

این کار هیچ ضرری به شما نمیرسونه و درواقع برای شما اصن فرقی میکنه؟



 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.من یکی از برندگان سایت xpangoهستم که حدودا دو ماه پیش (با اینکه کاملا فکر میکردم سایت جعلی باشه) در این سایت ثبت نام کردم و پس از عضو کردن 29 نفر در سایت برنده ی یک apple ipad mini شدم. مطمئنا باورش برای شما (مثل خودم) سخته اما حقیقت محضه! من اینجام تا به شما راهنمایی کنم چطور شما هم برنده شید در ضمن الان من یه mac book proسفارش دادم که باید برای 100 تا عضو جمع کنم اما اشکال نداره! خب با من همراه باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 2,673