loading...
راهنمای سایت Xpango
King Misaq بازدید : 66 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (2)

لطفا اگر از گوگل وارد شده اید از ستون راست مراحل را دنبال کنید

این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت  قادرید تا یک محصول رو به رایگان دریافت کنید.نکته‌ی جالب محصولات متنوع و جذاب سایت است که از جمله مهمترین آن‌ها Apple iPhone است!! در این سایت انواع گوشی موبایل از محصولات Apple،Nokia، Motorola، Samsung، LG,Sony Ericsson و همچنین انواع MP3 Player ها و کنسول‌های بازی (Xbox, Play Station , Psp)و... موجود است

چه‌طور یک یا چند تا از این محصولات را دریافت کنیم؟
برای این کار بعد از عضویت باید اعتبار مورد نیاز برای محصول رو به دست آورید (هر محصول تعداد اعتبار مشخصی دارد). برای این کار سه پیشنهاد به شما شده:

اول اینکه این سایت رو به دیگران معرفی کنید و کسب اعتبار نمایید.

دوم خرید محصولات سایت جهت ایجاد اعتبار.

سوم کامل کردن پیشنهادهای سایت که معمولا عضویت در سایت‌های معرفی شده (offer) توسط سایت است.

 

آیا این سایت ایران را هم پشتیبانی می‌کند؟
بله، هم در لیست کشورها نام ایران موجود است و هم اینکه محصولات سایت (منظور گوشی موبایل) در تمام کشورها کار می‌کند. در توضیحات سایت نوشته شده که گوشی‌ها آماده شده برای تمام اپراتورهاست.

 

یک نکته دیگر

این سایت در واقع به دلیل اینکه رایگان جایزه میدهد در ایران فیل ت ر است و برای ورود نیاز به فیل شکن دارید.حالا یک سوال پیش میآید که اگر اینطور است حتما کلاهبرداری یا ... است؟ دوست عزیز تنها دلیل فیل شدن این سایت این است که رایگان شما را صاحب وسایل گران قیمت میکند و باعث میشود شما از مغازه ها و با قیمت های زیاد نخرید و کار آنها را داغون کنید!!!

 

آیا این کار حلال است

یکی از چیز هایی که من خیلی روش تحقیق کردم همین موضوع بوده.

که به این نتیجه رسیدم که چون این سایت محصولات را هدیه میدهد و شما هم برای سایت دارید کار میکنید(عضو میگیرید) اصلا حرام نیست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.من یکی از برندگان سایت xpangoهستم که حدودا دو ماه پیش (با اینکه کاملا فکر میکردم سایت جعلی باشه) در این سایت ثبت نام کردم و پس از عضو کردن 29 نفر در سایت برنده ی یک apple ipad mini شدم. مطمئنا باورش برای شما (مثل خودم) سخته اما حقیقت محضه! من اینجام تا به شما راهنمایی کنم چطور شما هم برنده شید در ضمن الان من یه mac book proسفارش دادم که باید برای 100 تا عضو جمع کنم اما اشکال نداره! خب با من همراه باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 2,675